TheStrangeCreature

Alla inlägg under augusti 2013

Av thestrangecreature - 28 augusti 2013 13:35


Då var skolterminen igång även för mig!
Känslan om det?

Yay! 

Eller mer;

Yay....

??

Finns både för- och nackdelar med hela sammanhanget antar jag.. ^^

Tänkte iaf att lite plugg, det måste jag ändå sätta mig ner för.. 
SÅ, nu sätter jag mig ner för att plugga matte. =D
Suck...



Another picture with another quote. ^^

 
And; everything happens for a reason.
Be calm and feel the tranquility inside of you.



#quote #peace #lugn #skola #plugg 

Av thestrangecreature - 27 augusti 2013 19:51



Tyckte att lite fina bilder med lite värdefulla ord på kunde muntra upp tillvaron, såväl för mig som för någon annan. =)   


 



   

      

#quote

Av thestrangecreature - 21 augusti 2013 20:14


Som jag skrev i ett tidigare inlägg om TS3, så har jag nyligen köpt TS3 - Övernaturligt. =) Har dock inte spelat det så mycket ännu, troligen pga att jag nog redan har "förbrukat" min senaste "spel-period"; får vänta tills nästa period av "totalt speluppslukande" kommer för mig, för att utforska den här expansionen av TS3:s värld mer. ^^ Men en sim har jag hunnit skapa och nåågra bilder har tagits, de kommer här: 


             


#thesim3 #spel

Av thestrangecreature - 21 augusti 2013 13:12


Länge har jag väntat på bättre tider. Länge har jag väntat på att någon slags mening helt plötsligt ska uppenbara sig och att det då ska bli så mycket lättare. Men det är just det; det kommer aldrig komma någon mening; man måste gå och hämta den själv!

 

 

Life isn’t about finding yourself.
Life is about creating yourself
.

 

 

#quote

Av thestrangecreature - 20 augusti 2013 15:58

 

Även om jag är en avhuggen trädstam,

kan jag alltid få ett nytt skott att växa ut.




#quote 

Av thestrangecreature - 16 augusti 2013 21:48


De senaste 2 veckorna (cirkus) har spenderats mycket framför datorn i form av The Sims 3-spelande. =P
Blivit lite mycket emellanåt, men vad går upp emot att försvinna in i en helt annan värld? ^^

Här kommer lite screenshots från mitt spelande, dock har jag många fler bilder, i själva spelet... var inte riktigt säker på vilken "kamera" jag skulle ta kort med - "screenshotdump-tjohojs" eller "fånga detta ögonblick-grejs". Såklart tog jag ju de flesta bilder med "fånga detta ögonblick"-kameran, eftersom de då hamnar bland simmarnas minnen... och var ju självklart mer upptagen med att spela spelet än att bry mig om var någonstans bilderna hamnade. =P Så jaa, de flesta och bästa bilderna finns som sagt i spelet. Men några andra bilder har jag ändå, och de kommer här: 



                                     

Har under den här perionden spelat med TS3 grundspel och expansionspaketet husdjur. Igår inhandlades dessutom TS3 Övernaturligt(!!), i vilket jag just nu håller på att skapa en sim, som jag sedan tänkte lägga upp en bild på - nu när jag vet hur man gör med kameran vill säga! *blinkblink* xD  


Ha det bäst!



#thesims3 #spel 

Av thestrangecreature - 13 augusti 2013 19:31



Those who strive for perfection,
don't realize it does not exist.


 


Av thestrangecreature - 3 augusti 2013 23:15


Badstund med familj och hundar! =D

För att senare på kvällen träffa en kompis.
Det var min lördag. ^^


Fiin hund. <3
  


#bada #sommar #hund #sol 

Ovido - Quiz & Flashcards